جراحی فک و صورت
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی تروما


جراحی فک و صورت در اصفهان به طور کلی به تمام ضربه ها، جراحات، جراحات و حوادثی که از بیرون و بدون عوامل داخلی وارد بدن انسان می شود، در پزشکی تروما نامیده می شود.

بنابراین، تروما می تواند بر اساس موارد زیر باشد:

مکانیسم آسیب
محل آسیب
عامل ایجاد خسارت
ضربه حرارتی یا فشاری
متخصصان جراحی فک و صورت که به دو دسته تقسیم می شوند، می توانند بسته به نوع ضربه وارد شده به صورت، دهان یا فک، محل آسیب را جراحی و اصلاح کنند.

 

3- جراحی ترمیمی و زیبایی فک و صورت


جراحی ترمیمی هم برای اهداف زیبایی و هم برای درمان و رفع آسیب های داخل دهان انجام می شود.

در این روش که در اصل جراحی فک است، جراح برشی را در استخوان فک ایجاد می کند و آن را بدون برجای گذاشتن اثر یا اسکار در موقعیت صحیح قرار می دهد.

 

4- قرار دادن ایمپلنت های دندانی


جراحان دهان، فک و صورت می توانند استخوان را در جایی که فکر می کنند لازم است قرار دهند و سپس از ایمپلنت های دندانی استفاده کنند. این کار در مواقع ضروری برای تغییر بافت اطراف لثه و ایجاد ظاهری طبیعی و جذاب تر انجام می شود.دندان های کاشته شده جراح دهان می تواند ابتدا از طریق ترمیم هایی که برای اهداف زیبایی و طبق برنامه ریزی انجام شده اند، ترمیم های جدیدی انجام دهد و سپس ایمپلنت های دندانی شما را در موقعیت های مناسب خود قرار دهد.

5- آسیب های ناشی از ضربه، تروما و غیره را درمان کنید.


متخصصان جراحی دهان، فک و صورت می توانند یک سری شکستگی ها و آسیب های پوستی پیچیده، شکستگی های فک و استخوان های صورت را انجام دهند و اعصاب قطع شده را دوباره به هم وصل کنند. همه اینها به صورت جراحی فک و صورت است.

علاوه بر این، درمان آسیب شامل موارد زیر است:

بافت دهان
فک
نوع
استخوان بینی
کاسه چشم
پیشانی
و از سایر موارد نزدیک به آنها مراقبت و درمان کنند.

 

6- ارزیابی وضعیت پاتولوژیک


جراحان دهان بیماران مبتلا به کیست ها و تومورهای خوش خیم دهان و صورت، سرطان های بدخیم دهان، سرطان دهانه رحم و عفونت های جدی غدد بزاقی دهان، فک و گردن را درمان می کنند.

 

7- کاهش درد صورت


جراحان دهان می توانند اختلالات دردناک صورت از جمله مشکلات مفصل گیجگاهی فکی را تشخیص داده و درمان کنند. علاوه بر این، این جراحان می توانند در مواقعی که درمان غیرجراحی کافی است یا آسیب قابل توجهی به مفصل وارد نشده، توصیه ها و راهنمایی های لازم را به بیماران ارائه دهند.

 

8- جراحی بازسازی فک


جراحان دهان و فک و صورت قادرند جراحات استخوانی صورت و مشکلات بافت نرم صورت ناشی از برداشتن استخوان یا کیست و تومور را جراحی کرده و شکل و عملکرد اولیه خود را بازیابی کنند.جراحی اصلاحی برای بازگرداندن شکل و عملکرد فک و ناحیه صورت معمولاً از پوست، استخوان، اعصاب و بافت‌های مختلف سایر قسمت‌های بدن برای بازسازی فک و صورت استفاده می‌کند.

اطلاعات بیشتر در اصفهان سیصد و شصت 





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: